mandag 12. august 2013

På vei hjem fra Desi Corner

Solen skinner og det regner. Da jeg gikk hjemmefra var det bare sol og slik går jeg kledd. Jeg går med hastige skritt, men det er fordi jeg er sulten. Lyset blir helt spesielt når været er sånn og jeg liker det.
Mens jeg stod og ventet på maten, skrev jeg denne anmeldelsen av stedet for Google Maps/Google+:
«Dette stedet betyr meget for meg, rett og slett fordi det er den eneste indiske i nabolaget og den klart beste hurtigmaten her. Stjernen varierer mellom tre og fire, men generelt blir du sjeldent skuffet over kvaliteten og ofte godt fornøyd. Et ankepunkt er nanbrødet, det kan ikke anbefales. Og noen ganger, som akkurat nå, må man vente endel lenger enn hva man sa da man bestilte via telefonen, men sånt skjer. Jeg er sulten!»

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere