torsdag 21. februar 2013

Social Media Week Copenhagen

Sosiale mediefreaks  - endelig et sted hvor det er OK å sitte med smarten i tryne.

Langsom i oppfattelsen fikk jeg ikke med meg at det var SMW CPH denne uken og i går kveld ble jeg obs på at SMK i denne forbindelse hadde besøk av representanter for MoMA og Tate og det rene symposium om museer og sosiale medier - i dag! Opplegget foregikk i tre omganger og den første, med utenlandske gjester på talerstolen var allerede utsolgt, eller det var ingen ledige sitteplasser, imponerende SMW CPH-side viste i et flott og oversiktlig layout de enkelte happeningsene og antall ledige plasser, hvis noen. Så da jeg hadde ryddet kalender med vanskelighet ble klar over at ingen sete mer var til meg, ble jeg litt mismodig, men så ser jeg hvor gjennomført dette arrangementet er, behold, de sender det hele som strømmene live via livestream, selvfølgelig gjør de det og der så jeg det og aldri har jeg hatt en bedre plass enn i min egen kontorstol høyt hevet over benksitterne på SMK, hvor det ikke er så godt å sitte og hvor beina hele tiden spenner borti ryggen til dem nedenfor deg fordi noen designere nok har sett på det som et ubetydelig problem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere